Onze ICT Helpdesk: één aanspreekpunt voor al uw vragen en problemen

Maak direct een (online) afspraak met één van onze helpdeskmedewerkers >

ICT Helpdesk: 24/7 bereikbaar

De ICT Helpdesk van Power4ICT staat klaar voor al uw technische problemen en vragen op het moment dat het nodig is. Wij zijn niet alleen tijdens de bekende kantoortijden bereikbaar: we zijn dat altijd. De ICT Helpdesk van Power4ICT weet als geen ander dat een probleem negen van de tien keer op een verkeerd moment komt. Omdat wij begrijpen dat u zo snel als mogelijk weer verder moet kunnen werken, kunt u op ons rekenen.

Helpdesk | Wij bieden o.a.:

  • Ondersteuning voor werkplekken, laptops en tablets
  • Online cloud werkplek ondersteuning
  • Server-, netwerk- (WiFi) en printerondersteuning
  • Telecom ondersteuning: zowel vaste- als mobiele telefonie
  • Hardware en software ondersteuning
  • Internetverbindingen
  • Alarmsystemen: beveiligingssystemen, camera beveiliging en brandpreventie

Power4ICT is een ICT bedrijf uit Maarssen, Utrecht met als doel iedere organisatie te helpen dé complete “kantoorautomatiseringszorg” uit handen te nemen.

Prioriteit en direct hulp

Het is aan u als klant om te bepalen wat de urgentie is van het probleem. U kunt als gebruiker zelf het beste inschatten of u door een probleem uw werk niet meer kunt uitvoeren. Wij nemen iedere vraag en elk probleem serieus!

ICT Helpdesk

Geen wachtrijen

Wij laten onze klanten niet wachten. Wij kijken direct met u mee om het probleem te registreren. Onze servicedesk medewerkers lossen uw probleem zo snel mogelijk voor u op. Tijd is geld.

In sommige gevallen telt letterlijk iedere seconde mee tijdens het oplossen van bijvoorbeeld een computer-, server-, applicatie-, print- of netwerkprobleem. Uiteraard werken wij met een professioneel ticketsysteem waarin wij al uw vragen en problemen registreren. Met dit systeem wikkelen wij uw tickets snel en overzichtelijk af. U blijft zodoende continue up-to-date.

U kunt uw vraag of probleem zowel telefonisch, per e-mail, via WhatsApp aan ons doorgeven of online via ons ticketportaal.

SOFTWARE

Profiteren van de efficiency van één aanspreekpunt? Wilt u tijd besparen door niet iedere keer contact op te moeten nemen met diverse leveranciers van de verschillende softwarepakketten die u binnen uw organisatie gebruikt? Wij kunnen de in gebruik zijnde softwaresystemen voor u inventariseren, zoals uw CRM-, HRM- en ERP-softwaresysteem en u volledig ontzorgen.

ADVIES

Wij denken graag – gevraagd en ongevraagd – met u mee als het gaat om het verhogen van de efficiëntie van uw bedrijfsprocessen en het voordeliger kunnen werken.

Wilt u ook tijd besparen en uw administratie digitaliseren? Neem dan contact met ons op.

CONSULTANCY

Wij bieden zowel consultancy & advies op het gebied van automatisering, management tools en rapportages op bijvoorbeeld financieel vlak.
Wilt u meer weten over de nieuwste mogelijkheden met betrekking tot kantoorautomatisering en werkplekbeheer of wenst u maatwerk managementadvies? Neem dan contact met ons op.

DETACHERING

Zoekt u tijdelijk mankracht op ICT- en automatiseringsgebied?

Bij Power4ICT kunt u terecht voor tijdelijk personeel.
Wilt u meer weten over de mogelijkheden op het gebied van detachering of het tijdelijk inhuren van extra mankracht? Neem dan contact met ons op.

CLOUD SUPPORT

Wij leveren zowel technische- als functionele support.
Wij beseffen goed dat continuïteit voor uw bedrijf erg belangrijk is.

Onze technische support is 24/7 beschikbaar!

HARDWARE

Zonder de juiste hardware en configuraties, zijn goede prestaties onmogelijk! Daarom leveren wij de juiste hardware en stellen deze goed voor u in, zodat u het maximaal mogelijke rendement uit uw investeringen haalt. Wij leveren de hardware, zorgen voor een turn-key installatie en onderhouden de hardwarecomponenten en randapparatuur voor u zodat u zich kunt concentreren op core business.

Wij helpen u graag!

De ICT Helpdesk bestaat uit gepassioneerde supportmedewerkers die u beleefd en met veel plezier te woord staan. Het doet ons deugd om gebruikers te ondersteunen bij het gebruik van diversen ICT diensten.

Aan de voorkant van onze dienstverlening werken wij continue aan het voorkomen van problemen. Zo maken wij gebruik van diverse monitoringsystemen die de status van de hardware proactief in de gaten houdt. Ook uw software applicaties en besturingssystemen worden realtime gemonitord en up-to-date gebracht op het voor uw situatie meest geschikte moment.

Ons probleemoplossend vermogen is hoog. Wij borgen onze kennis en ervaring door de registratie van onze oplossingen in een kennisdatabase die door de jaren heen een steeds bredere inhoud heeft gekregen. Standaardoplossingen worden zoveel als mogelijk proactief op de achtergrond uitgevoerd, zodat u ongestoord uw werk kunt blijven uitvoeren.

Op de ICT Helpdesk van Power4ICT zijn goed opgeleide en ervaren medewerkers actief op minimaal MBO+ niveau, die beschikken over de benodigde, vereiste certificaten die marktconform zijn.

"Bent u op zoek naar een gedreven ICT Helpdesk?"

Neem dan gerust contact op met één van onze support engineers >
© Power4ICT | Algemene voorwaarden | Privacy Statement
Top