Wij als ICT specialist zijn altijd opzoek naar nieuwe software oplossingen die onze klanten verder kunnen helpen met het gebruik van technologie. Zo hebben wij twee nieuwe oplossingen in ons portefolio toe kunnen voegen welke het mogelijk maakt om nog meer “paperless te werken”.

Steeds meer organisaties willen digitaliseren en hier kunnen wij bij helpen door minder over de post te versturen.
Denk hierbij aan aangetekend mailen en digitaal signeren en ondertekenen van bijvoorbeeld contracten, offertes en andere overeenkomsten waarvoor getekend dient te worden.

Dit kan tegenwoordig allemaal digitaal worden gerealiseerd en de verwachting is dat dit in de toekomst meer gebruikt gaat worden over de hele wereld.
Wij zetten per onderdeel de belangrijkste details voor u op een rijtje.

 

Digitaal ondertekenen

Het toesturen van documenten per post of tijdrovende scan opdrachten zijn voorbij met digitaal ondertekenen.
Digitaal ondertekenen is een gebruiksvriendelijke tool waarbij u zeer gemakkelijk middels sjablonen in Microsoft Word of PDF formaat een digitale handtekening tabel kunt invoegen en doorsturen naar uw relaties.

Uw klanten en relaties zijn hiermee instaat om in één stap uw document(en) te lezen en digitaal te ondertekenen en direct terug te sturen naar de afzender.
Hiermee bespaard u tijd, papier en printkosten maar ook frankeerkosten voor uzelf maar ook voor uw geadresseerden.

Digitaal ondertekenen
We maken een gratis online portal voor u aan welke wij geheel voor u inrichten met sjablonen zodat u aan de slag kunt gaan.
Hieronder zetten wij de belangrijkste details voor u op een rijtje:

  • Itsme compatible voor Belgische bedrijven (BE)
  • IBAN/SEPA ready
  • Certificatie via Global Sign
  • Geen abonnement doordat u pas hoeft te betalen bij  een succesvolle ondertekening.
  • ISO/ICE gecertificeerd (1009, 14001, 20000-1, 27001) en 100% rechtsgeldig.
  • Upload PDF/Word document
  • 4 talen (NL, FR, EN en DUI)
  • Review methode voordat uw digitaal document verstuurd wordt.
  • Automatisch een reminder sturen (plannen)
  • Werken met templates
  • Digitaal “krabbelen”
  • Digitaal akkorderen
  • Track en trace, wanneer ontvangen en ondertekend.
  • Rapportage

Mocht u meer willen weten over digitaal ondertekenen / Digital sign laat het ons gerust weten en we starten een gratis trial voor u op.

 

Aangetekend mailen

U kent het wel aangetekende post waarbij u belangrijke documenten of berichten snel wilt versturen en weten of deze zijn aangekomen.
Een proces wat tijd en geld kost en wat ook gedigitaliseerd kan worden en welke 100% rechtsgeldig is.

Naast het digitaal ondertekenen is aangetekend mailen een goede toevoeging aan uw praktijk of organisatie.
Met aangetekend mailen voegen we aan uw outlook of mailprogramma een invoegtoepassing toe waarbij u aan kunt duiden dat de e-mail die u verstuurd aangetekend wilt verzenden.

De e-mail wordt namelijk versleuteld verstuurd en wordt voorzien van een certificaat welke ervoor zorgt dat uw e-mail veilig aankomt bij uw geadresseerden.
De e-mail die u verstuurd is tevens digitaal door u ondertekend om de geldigheid te verifiëren.

Aangetekend mailen

Hieronder zetten wij de belangrijkste details voor u op een rijtje:

  • iDIN ready (online identificatie)
  • Koppel digitaal mailen aan uw CRM/HRM software
  • Rapportage
  • Implementatie is snel en gemakkelijk gerealiseerd.
  • Tweeweg authenticatie
  • Tool to browse the national eIDAS Trusted Lists and the EU List of eIDAS Trusted Lists (LOTL).
  • Cloud oplossing

 

 

Meer weten? Digitaliseren? Maak een persoonlijke afspraak

Wij van Power4ICT zijn er om u te helpen. Door onze passie, kennis en de wil om het beste uit onszelf te halen zetten wij dat extra stapje voor uw bedrijf. Zo bent uw voorbereid op de toekomst. Met Power4ICT heeft u een krachtige partner aan boord. Vul hieronder het formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Persoonlijke afspraak

© Power4ICT | Algemene voorwaarden | Privacy Statement
Top